Ayyyseeeeeee benim son 5 bende çok kötüyüm vücudumun heryeri ağrıyıp sızladığı için sancim mı var hastalıktan öksürmekten mi ayırt edemiyorum dün doktorum serum taktırdı dün iyiydim bugün yine kötü hissediyorum vitamin önerdi doktorum bağışıklık sistemini güçlendirir dedi ama 2. Yi içtim daha biran önce o enerjik hallerimi istiyorum