Merhabalar, 18. haftamdayım artık karnım büyüdüğü için zorlanıyorum temizlikte. Ağdaya gitmek de pek hoşuma gitmiyor açıkçası
Hamam otu diye bir şey varmış. Ağda gibi temiz yapıyormuş ve tüyleri zayıflatıyormuş öyle yazıyor ama kullanımda dikkatli olunmalıymış aslında zehirli falan yazıyor bi danışmak istedim hamileyken ya da normal zamanda kullanan var mı?