Benim 18+1 geceleri hissediyorum bazen çok az kıyafette de şimdilik yenidoğan alıyorum sadece çünkü mağazadakilerin hepsi şuan kışlık izmirde yaşıyorum yazın sıcak oluyor şuan hiç yazlık yok ortada nasıl olacak bilmiyorum şimdilik tulum alıyorum giydirilebilir biraz daha ince oluyor mayıs haziran giydirilir diye