Yesraan wala bacim 28 haflk olduk ilk aylarda sancim vardi diye gitim acile direk altan muayene deddi oturdum çatala ama asiri korktum acildeku doktor ne beklersin bagirdi cagirdi hic guven morel vermedi bu gece tekrar gittim gece su sizintim oldu yine oturudm catala dedim hersey oğlumun sağlığı icin cesaretimi topladım ama doktor aleti koyarken asiri ağrıdı bağırdım oda bana bagirdi evde doğur dedi kalk ultrasonyna gec dedi yani burda doktor da önemli dokotr moral verirse hasta her türlü başarır diye düşünüyorum normlade ozele gidiyorum bi kac defadr acil oldugu icin en yakin devlet hastanesine gitm mesela ozeldeku doktorum cok sakin cok mütevazi konuşuyor hii bide herzamn devleteki doktorlar hep bana gebelik riskin var dedi ama ozele gidince cok sukur oyle bir risk yok diyor burada biraz devlet hastanesini kotuledum ama her hastane ayni degil tabi malesef o konuda şansli değilmişim ozele gidiyorum imkan oldukca