seda_blm Hamilton R1 10 aydır kullanıyorum çok memnunum, kabin boy, kendi kendine katlanıyor, kolay açılıyor, oldukça hafif, katlandığında çok yer kaplamıyor… Kızın 45 günlük olduğundan beri sürekli kullanıyorum tek eksisi varsa oda sonra tek yönlü olması