Edaceylin Merhabalar… Şimdi hastaneden geliyorum beta hcg testi yaptırdım 527 çıktı kaç haftalık oluyor yardımcı olabılır mısınız 🫶🏻
guzelanne01_ Edaceylin benim betam 1 kasımd 399 du geç döllenme olduğunu anladım ben çünkü reglım geçtikten 6 gün sonra verdim bu yüzden 14 kasımda gitti göründü kese ve geç döllenme olduğuda doğruymuş sende bekle 15 gün öyle git
guzelanne01_ Edaceylin benimde son reglıma göre ve uygulamay göre 8+3 ama ben 7 haftalık çıktım geç döllenme olmuş
Betulakarr Edaceylin Edaceylin yaptırdım evet keseyi görmek için yaptırdım çok şükür hic bir sıkıntı yaşamadım ben doktoruma sordugumda da hayır sakıncalı değil dedi.