Pembeperi sen öyle yaparsın sonra ağlama da :D ayrıca kendi cevabını kendi vermişsin, aynen annesinin göğsünde kokusunda sakinleşmesi lazım memesinde değil 👍
@Zehra034 kadının yorumunu beğenmişsin ama 6 ay sonra bana hak vereceksin, nasıl başlarsan öyle gider 👍 bebekler rutini sever, düzensizlikten daha çok ağlarlar 👍 emzirme saatleri uyku saatleri uyanma saatleri belli olmalı, kesinlikle taviz vermemelisiniz, bayağı zorlanırsın en başta ama sonrasında hayatın çok kolaylaşır. İki saatte bir 40 dk emzirin, ağladığında gezin konuşun, sevin okşayın, oyun oynayın. 30 günlük bebek sandığınız kadar küçük değil emin olun, ve algıları açıktır. Benim oğlum şu an 1.5 yaşında 13 aylıkken beri öğle yemeğini yer, gider kendi yatağında kendi kendine uyur.