Cuma 33 haftalık olacağız inşallah, ben kaşıntı şikayeti ile doktora gittim. Kaşıntı çok fazlaydı bende sert tarakla kaşıdım hep ayaklarımı.
Duştan çıktıktan sonra kaşıntım iyice arttı.
Yönlendirme yaptı doktorum test değerlerim çok yüksek çıktı,benden safra asidi testi istedi onuda yaptırdım bugün inşallah iyi gelir ama sanmıyorum. Enzimlerim normal değerin 4 katı büyüklüğünde.
Gebelik kolestazı olduğumu söyledi doktor , ilaca başlattı , her hafta kontrole geleceksin dedi. 36/38 haftaya kadar götürmeye çalışıcağım dedi ama sonuç ne olur bilmiyorum 🤷🏽♀️