Narinsuu Kızlar bı kaç haftadr kaşınıyorm ve dikkat ettim de kasıklarım koltuk altımda falan koyu lekeler oluştu yuvarlak yuvarlak. Cildiyeye randevum iki hafta sonra ama şimdi araştrdm da gebelikte egzama oluyrmus gececk mi bu ne iyi gelir 🥺
Nzl-26 Narinsuu bendede oldu goguslerımde gıttım egzama dedi krem verdi kaşıntı gece uyutmuyordu kremden sonra gectı ama sımdı yine başladı bıdaha gıdıcem kötü bısey degl dıyolar ama anlam veremedim Allah yardımcınız olsun 🧡