mervebeklevic seymataner7 sanmıyorum 37. Haftada doğan bebekler ayı tamamlamış sayılıyor. Ayrıca böyle düşünerek psikolojini bozmayın. Her sancısı olan erken mi doğum yapacak? Yalancı kasılma olabilir sonuçta son haftalarınız normal
TeoMom seymataner7 Belli olmaz canım 35te doğup küveze girmeyen var 40 ta doğup giren var bebeğe bağlı ama çoğunlukla 36+ da gitmiyor bebek küveze girse bile 1-2 gün önlem amaçlı durur o kadar ama sanmıyorum senin artık 37 bitiyor
Seh3naz- seymataner7 hiç endişelenme benim 33.haftada başladı sancılar . 35. Haftada 80-100 ü gördük ama bebeğim hala gelmedi . 38+4 olduk . Bugün çatı muayenesi oldum . Açılmam da yok . No panik güzel anne
seymataner7 mervebeklevic ya benim ilk doğumum 30 haftalık oldu o yüzden çok tedirginim bebeğim 2 ay küvözde kaldı fobi oluştu artık bende :) tabi 30. Haftaya göre şimdi iyi bile geldim bu haftalara ama tekrardan aynı küvez sürecini yaşamak istemiyorum çok yıpratıcı
seymataner7 Seh3naz- benim ilk doğumum 30 haftalık oldu o yüzden çok korkuyorum 2 ay küvöz yolu bekledim çok zordu. İnşallah bu sefer eve beraber döneriz şimdi doğsa bile
Seh3naz- seymataner7 amiiinnnn . Rabbimiz razı olduğuna razı etsin . Gönül muradını versin . Doğumdan yavrucağınla çıkıp yavrucağını kollarında yuvanıza götüresiniz 🤲🏼 amiiinnn
Seh3naz- Mcolci serum yaptılar ama serumdan sonra daha da artmıştı 😅 nst de serumdan önce 60-80 di serumdan sonra 80-100 oldu 😅 ama ben iyi hissediyorum deyince taburcu oldum