Benim de city de doktorum dilek hanımdı , evime yakın diye o hastaneye gidiyodum,doktorum su azalması ve su gelişi sorunum olduğunu söylemişti bana. Ama benim gibi sorunlu birine normal hasta gibi randevu veriyodu 17-18 gün sonrasına filan. Mesajlarıma hiç cevap vermiyodu, çok umursuzdu. Hatta en son verdiği randevuya gitmedim, 18 gün sonraya vermişti ve ben bekleyemedim başka doktora gidip hastaneye yatışım olAcak kadar durumun ciddi olduğunu öğrendim, 5 haftadır yatıyorum o derece yani.. doktor dilek hanım hiç sormadı aramadı bile noldu niye gelmedin öldün mü kaldın mı diye… demem o ki sırf onun için hastaneden de soğudum. İnşallah sen ona gitmiyosundur