1Gunes ya benimki niyeyse çok hareketli gün içinde zaten üstüne bir de gece yatağa yattığımda başlıyor. En kötüsü de her sabah 7de tekmelerle uyanıyorum yani çok hoşuma gidiyor ama inşallah iyi bir şeydir bazen korkuyorum bu kadar hareketli olmasından. Sizinki nasıl?