guzelanne01_ mustafatma43 benim geç döllenme olmuş canım gecen hafta bebeğin kalp atışını ve kendini gördüm 6+4 düm 1 hafta öncesinde gittiğim 5+2 Olmuş oluyorum yani keseyi gördüm
Gazeliz mustafatma43 bende uygulamaya göre 5+2 ama betam 165 idi 19 kasımda 22 kasımdada 377 olmuş normalmi sizce bence iki katı artmış gibi ama iki gün sonra değilde üçüncü günde verdim testi dahada katlanması gerekmezmiydi?
mustafatma43 guzelanne01_ guzelanne01_ beni de doktor haftaya cuma gel dedi bende 5.2 de gördüm inşallah sağlıkla alırız kucagımıza
mustafatma43 denizarenmom ayyy benim de öyle olur inşallah canım haftaya cuma gel dedi doktorum kesemizi salı günü gördük çok şükür
Siyahdnz 2019-ikra bende gordum dun ama miniciktı ya küçücük nokta kdr kese ıkı hafta sonra gel kalp atışı ıcın dedı bakalım saglıkla duyalım
mustafatma43 melikeyldz_05 kuzum ben hiç gitmedim 2 kaybım var biri düşük biri mol gebelikten kürtaj o yüzden gec gittim daha da gec gidecektim amaaa nolur nolmaz dye bir an da karar verip gittim