26 haftada devlete gittim fazla dediler 2 hafta sonra gel dediler 28 de özele gittim gayet normal dedi 3 saatte bir suyum miktarı değişiyor zaten merak etme . Ayrıca devlette kesenin etrafından ölçüyü güzel aldığını düşünmüyorum . Özeldeki doktor çok güzel ölçüm yaptı çok daha uzun sürdü ve gayet güzel dedi kilosu da o zaman 1400 dü . Düzelir inşallah diye düşünüyorum