Ben de sizin gibi yaptım. 21 haftalığız geçen haftaya kadar hersey normaldi. Gecenin bir yarısı astım krizi geçirdim ki hiç geçirmemiştim şimdiye kadar o nedenle anlamadım. Ben kriz geçirirken bebeğimde benımle kriz geçirdi. Sonraki gün doktora gittim deli misiniz dedi kullanacaksınız ilaçlarınızı siz sağlıklı olamazsanız bebek nasıl olsun dedi. Kullanmaya başladım yine