Seydaalp Kızlar 4.5 aylık bebeğim var sürekli hareket halinde emerken bile terliyor sürekli üzerini değiştiriyorum ya da sırtına havlu koyuyorum ama eli yüzü hep soğuk sebebi ne olabilir yaşayan varmı böyle bi durum ??? Ve idrarı da kötü kokuyor .
Nnzhktt Seydaalp terlemek zaten vücudu serinletmek için vücudun bi tepkisi diye düşünürsek eli yüzü o yüzden serin olabilir ya da sürekli hareket ettiği içinde olabilir