Seval75 20. Haftamda ilk dozu yaptırdım, ikinci dozuda bir ay sonra demişlerdi. Doktorumda önerdi. Zararsız bir aşıymış, içiniz rahat olsun. Bende iğnenin bir yan etkisi olmadı korkmuştum oysa ki burda ki yorumları okuyup ama hiç gerek yokmuş siz rahat olun korkmayın herkesin bünyesi farklı sonuçta.☺️