beyzzsenturkk canım inşallah güzel haberlerle dön randevundan 🌸 ben dün ağrıyla gittim gece kadın Doğum acile, alttan baktı açılma var mı diye, sonra normal ultrason yaptı en sonda nstye soktu ama toko mu ne dedi adını nst cihazına bağlıyorlar sancı ölçüyor ama bebeğin kalp atışını takip etmiyorlarmış onda daha küçükler diye algılamazmış, 20 dk falan sürdü. 23+5teyim ağrıyla gidince soktular yani devlet acilinde. O yüzden şikayetine bağlı nstye sokma ihtimalleri var. Çok iyi bir doktora denk geldim ben yani üslubu güzeldi tek tek anlattı şu iyi bu iyi sancın yok vs vs. Genelde devlette ilgilenmiyorlar anlatmıyorlar bebeği göstermiyorlar falan diyorlar ama bana en son bebeklerini de gösteriyim diyip gösterdi 😇 inşallah sana da öyle ilgili doktor denk gelir 🙏🏻