Bebek ve rahim büyüdüğü için kaslarda esneme oluyor ve Buda bizde ağrı yapıyor hatta çok oturunca ve kambur şeklinde kalınca da kaburga batması gibi ağrı yaşıyoruz bildiklerim bu yönde 32. Haftamıza bi kaç dk evvel girmiş bulunduk u anlattıklarımın hepsini yaşadım nefesim kesilirdi yemek yedikten hemen sonra uzatmayıp oturduğumda hem göğsümün altında kaburgalara denk gelen yer hem de hemen arkası sırtım o kadar ağrırdı ki nefesim kesilirdi şu an sa derim acıyor yanıyor. Bildiğiniz deriniz yandığında nasıl acırsa öyle açıyor dışardan bir iz falan yok ama kıyafetim deyince bile ağrıyo bazen aniden dönüp orası hafif gerilince çok açıyor. Rabbim hepimize evlatlarımızı sağlıkla hayırla kucağımıza almayı ve bize hakkıyla ana babalık yapmayı nasip etsin inşaallah
İsteyen herkese de nasip etsin