Deniz2735 3li 4Lu yaptırmadım ama hastane olarak güzel ben profesörüne gidiyorum randevu bulmak daha kolay dahada ilgililer normal giderseniz asistanlar bakıyor bisey anlamıyorlar üstlerine bin kere soru soruyorlar riskli gebeliğim var zaten o yüzden profesör tercih ettim ayrıca özele de gidiyorum iki hastane takipliyim