Merveneg Hamile kaldığım ay folik asit değerim 24 çıktı. Folik asit fazlası Otizm olabilir yazıyor. Cuma doktor randevum çok endişeliyim. Bilgisi olan var mı?
Ummu1234 Merveneg Merveneg e nabızda folat olarak mı çıkıyor yoksa folik asit mi yazıyor? Şimdi baktım benimde 20 çıkmış eğer folatsa
Bernnnaaaa Merveneg öyle birşey yok folik asitin fazlası idrar ile dışarı atılıyor zaten. Ayrıca özel eğitim öğretmeniyim bu teori tamamen uydurma
Merveneg Ummu1234 evet folat diye yazıyor. Hamile kalmadan 4 ay boyunca 5 mg folbiol kullandım. Maalesef çok yüksekmiş.
Merveneg Ummu1234 bilgim yoktu maalesef. Çok yüksek çıkmış bende yeni fakettim doktora sorunca içim rahat edecek. İnşallah bebeğime zarar vermemişimdir
Merveneg Bernnnaaaa içim rahat etmedi dün baktırdım 7 ayda 21 e düşmüş. İçimi rahatlattı yinede yorumunuz. Bebeğim doğduğunda daha çok ilgileneceğim. Teşekkür ederim