Yetersukrbck_0618 Kızlar 31 haftalık gebeyim bacaklarım çok ağrıyor kramp şeklinde magnezyum felan da kullanıyorum ama geçmiyor sizlerde de böyle olan varmı? Napmam lazım.
Dilossss10 Yetersukrbck_0618 huzursuz bacak sendromu oldu bende özelllikle akşamları daha da şiddetli ağrı çekiyorum ama ilacını kullanamadığım için katlanıyorum malesef magnezyum verdi doktorum ama hiç bir faydası olmuyor
HRHR Yetersukrbck_0618 bende 27+2 haftalığım kaç gündem beri aşırı bacaklarım agrıyor hele akşamları agrı baya azıyor ve 2 aydır magosit magnezyum kullanıyorum hiç etkisi yok Doktoruma söyledim yapacak bişi yok doğuma kadar öyle olacak dedi
Kubraa033 Beypazarı soda için mutlaka içindeki magnezyum oranı yüksek ben ilaç kullanmadan bacak ağrımı soda içerek geçirmiştim ağrı olduğu zamanda