Doğumu kadın doğum mu yoksa özele mi yaptırsam diye düşünüyorum iki aylık hamile olduğumu ilk öğrendiğimde devletteydim ama sonra hep özele gittim. Erken doğum riskim de var sol bobregim doğuştan da aşağıda olduğundan biraz tedirginim son üç haftadır da bebeğimin kalp atışları ani düşüş yaşıyor çok korkuyorum. Üzerine bir de eşim ayrılma kararı aldı ailesinin sözü üzerine annemgilin evinde kalıyorum iki haftadır kafam allak bullak ne yapacağım ben 😖🤦🏻♀️