Dln_elmas of of benimde aynı şekilde , deprem olmadan 1 gün önce eşime deprem olcak çok korkuyorum içimde hissi var dedim , ertesi gün olunca bi de tam kabus görüyodum kabusun ortasında sarsıntıya uyandım hala korkuyorum kasıklarım ağrıyo dünden beri