Keşfetme dönemlerinde de cok tutuyorlar. Yada kabizsa yapmak istemedikleri icin benim oğlum pipisini tutup acıyor diye ağlardı saat başı bez değiştirdi ama kakasini yapınca kesilirdi. Siz tabi yine dikkat edin çişini yapiyor mu bi ağrısı var mi… Bezi istemiyor da olabilir