yagmur089 adn111 pardon kuzum seninki kiz yuz ustu degil dalginligima gelmis baya simdi net baktim da
adn111 yagmur089 evet ben de o yüzden merak ediyorum doktor kesin bisey demediği için Bi dahaki gidisimde öğrenirim inşallah canim
yagmur089 adn111 aynn bazi doktrlar hic bsy demiyor benim bebisimin boyle fotosunu vermediler ama bugun kesin belli oldu ya sevindim ona söylemiyorlar ya aslinda belli ediyorlar kendilerini
adn111 yagmur089 yaaa öyle mi bende kız hissediyorum rabbim hayırlısını nasip etsin teşekkür ederim kuzum🌸
yagmur089 adn111 anneler hissedermis canim bende surekli kiz diyordum bide karnimdan bildim degisse bile yani karnimdan gene bilirim kiz kiz diye
yagmur089 adn111 aynn oyle canım hayirlisi olsun bakalim devlete mi gidiyorsun özeldekiler soyluyirlarda iste paradi cok oranında
adn111 yagmur089 özele gidiyorum kuzum ama tam net dönmediği için kesin bisey diyemiyorum demişti bizim bebis çok nazlandi 😅
adn111 yagmur089 en başından beri ben kız hissediyorum ama ben dışında herkes erkek hissediyor öyle dedikleri için acaba mi diyorum ama tabiki hiç fark etmiyor sağlıklı olması yeter