Arkadaşlar merhaba iyi günler bugün doktora gittim değerim 1114 çıktı doktor baktı rahimde sıvı birikmesi var dedi allahtan baktı kese görülmedi sıvıdan dolayı dış gebelik olabilir dedi aranızda böyle oluşta keseyi gören var mı ya da hamileliği devam eden