Kızlar selam, tüp bebek tedavisi yapmıştık. Doktorum hala kesmedi kan sulandırıcıyı oxapar 0.4 kullanıyordum bugün eczanede yoktu Enox 0.4 aldım doktor o da olur dedi. Acaba ben gibi olan var mi? Ya da ne zaman keseceksiniz tüp olup kan sulandırıcı kullanan minnoşlar 🥰