Merhaba ilk Gebeliğim. Doktoruma bir saat uzaklık mesafedeyim doğum başlar da anlamam diye çok korkuyorum
Doktor boyun uzun çok sancı hissetmeyebilirsin dedi
Karnın sertleşmesinden falan bahsetti ama benim karnım hep sertleşiyor
Su ve ya nişan gelmezse nasıl anlayacağız acaba açıklayacak olan var mı