guzelanne01_
Bende 11.haftamın sonunda çift yumurta ikizlerimden birini kaybettim.
Diğeri çok şükür sağlıklı progestan iğne ve hap kullanıyorum tedbir amaçlı.
Şuan 13 haftalığız ağrım sızım yok çok şükür ama moralim hep bozuk ve iştahsızım ne yazık ki 🤦🏼♀️