Selam kızlar 😊 12 haftalık hamileyim ve geçmeyen bir baş agrım var 10 gündür sürekli ağrıyor mentol taşı sürüyorum kremlerle ovaliyorum asla geçmiyor, hastaneye bile gittim yapicak bisey yok diyip gönderdiler ama artık dayanamıyorum kafamı aşağı eğemiyorum sanki beynim akicak gibi oluyor doktorum da yok yurt dışında soramıyorum 1 hafta sonra gelecek daha önerebileceğiniz birşeyler var mı 🤦♀️