Nnzhktt Ysn 3 gündür gribim dün doktora gittim bebek çok kasılıyo toplanıyo yada uzun süre gerdin duruyo diye bi sıkıntı çıkmadı doktorum bi serum yazdı ondan sonra normale dönmüştü ama bugün yine aynı