14+5 artık 15 diyebilirim hatta 3 haftada bir kontrolümüz var ama ben o süreçte hep tedirgin oluyorum çünkü şu an tam hareketlerini hissedemiyorum. Hic bisey yokmus gibi diyebilirim hatta. İlk gebeliğim benim gibi olanlar var mı yoksa bi hareket hissediyo musunuz bebeğinizde 🍀