İyi geceler ,Üniversite hastanesinde özel muayene gidiyorum ama orada doğum yapmaya korkuyorum 😨 kızımı şehir hastanesinde doğurdum,baya korktum tekrardan özel hastane dışında doğum yapmaya.İlk gebeliğimde doğumdan 20 gün sonra özelde safra ameliyatı oldum herşey çok çok iyiydi..şimdi çok kararsızım . Özel muayenesine gittiğim doktorun da doğum ücreti var özele de aynı ücreti vereceğim.Ama hastane farkı beni korkutuyor..Adana balcalı hastanesi takipli olduğum yer özel dediğim yer de metro hastanesi buralarda doğum yapan var mı ?