Gizemgksnmz bence hissedersin canım sanırım her bebekte ya da pozisyondan dolayı farklı olabiliyor.Bende bugün 2 kez aynı yerde hissettim.İnan tekme gibi değil zaten farklı bir şey.Acaba ben mi sadece böyle hissediyorum ki diye paylaşıp,sormak istedim:)