Merhaba dostlar ben ilk hamile olduğumu öğrendiğimde şehir hastanesine gittim son adet tarihimi 8 mayıs verdim ve bakıldı edildi vs evet tam o tarhler yani 5-8 mayıs dedi doktor 7 haftalıktı gittiğimde bebeğim. Sonraki hastane ziyaretlerimde de normaldi 1 ay önce gittim doktor dediki bu bebek sizin dediğiniz haftadan büyük görünüyor ölçümleri siz adet tarihinizden emin msnz dedim eminim ama bebek büyük (gelişimi önde yanii) 1 ay öncesi bana 27 hFtalık diyen doktora şimdi gittim bugün daha ultrasonda baktı ve sizin bebeğiniz 32 haftalık gibi değil hiç bacakları kısa 28 haftalık kadar… bende zaten 32 haftalık hamile değilim dedim son adet tarihim 8 mayıs. Ama sistemde 8 nisanmış. Bu nasıl olabilir?? Bide büyük diyip sonra yine nasıl 28 haftalık diyebilir kafası 30 haftalık o normal dedi 28 haftalıksa bacaklarda normal dedi baktı benim hastaneye ilk gidiş tarihime karşılaştırdı evet sizin son adet tarihiniz 5-8 mayıs arası dedi. Yarın Buharaya gitmeyi düşünüyorum yeniden özelde bakılıcam içime dert etti doktor ya gerçekten öyle üzüldümki bebeğimde sorun var diye siz söyleyin böyle birşey nasıl olur yaşayan oldu mu hiç??