ElfYrgn ben de orta okuldan beri tiroid hastasıyım yavaş çalışıyor. İlk muayeneme gittiğimde gebeyken 4,56 falandı çok endişelendim baya bi süre de düşmedi bazı sorunlarım oldu doktorla alakalı hastaneye gidememiştim, doktoruma sorduğumda “gebe olmasaydın, olması gereken aralıkta şu an ama gebelerde daha düşük olmalı” dedi. Sorun yaratır mı dedim “uzun süre bu şekilde gitmediği için ufak sayılar zihinsel gerilik yapmaz” dedi. Daha sonra GATA’da endokrine gittim o doktor da aynısını söyledi çok korkmuştum bir kaç kere 4 küsür çıkmıştı çünkü. Ama dediğim gibi ne kadar doğrudur bilemem ama doktorum sorun olmaz dedi bana. İnşallah olmamıştır Allah’a emanetler🙏🏼 En son 2 küsürdü, 1 hafta sonra randevum var bakalım🌸 kahvaltılarınız ile ilacı içtiğiniz süre arasına dikkat edin doktorunuz size ilaçtan ne kadar süre sonra yemek yemeniz gerektiğini söyler bunlwra dikkat ederseniz düzenlenir 🌸