Merhaba. 7 haftalık hamileyim baya bi sarı akıntım oluyor progestan da kullanıyorum başta akıntı sebebi progestan diye düşündüm bugün dr pek alakası yok vajinal enfeksiyon vardır deyip gyno lomexin fitil yazdı 3 gün arayla kullanılıyor 2 adet toplamda. Aranızda hamileyken bu fitili kullanan var mı??