Dilaraa23 Ne kullanıyorsunuz grip olanlar nasıl geçicek ilaçta yasak 😓 iyi gelen bir şey var mı ıhlamur nane limon harici. Onlar bende işe yaramıyor
Summerwine Dilaraa23 ben doktorumun önerisiyle parol aldım anca öyle toparladım canım çok geçmiş olsun
[silindi] Muhtemelen salgın var bende salya sümük yatıyorum ballı süt mandalina nane limon içiyorum bol bol başka bişi yok 🤦🏻♀️
Summerwine Dilaraa23 gelir inşallah canım ekstra beslenmene de dikkat et meyvene sebzene hemencecik atlatırsın 🌼
Asyaa_1 Bende şu an salya sümük gribim doktoruma ulaştığımda sadece pastil ve minoset içebilirsin demişti minoset beni çok rahatlattı sizde alabilirsiniz bence boğazım aşırı yanıyordu ve burun akıntım vardı
Aydaa26 Birde normalde içtiğinden biraz fazla su iç canım gripler vs. vücuttaki suyu etkiliyormuş hem kese suyuna olumsuz etki etmesin hem gribin hızlı şekilde geçer bana öyle söylemişlerdi.