1mucize Zynp-1 bizde 13+2 yiz bugüne kadar herhangi bir şikayetim olmadı tek hamilelik belirtim adet gecikmesi ve göğüs hassasiyeti 🤷🏻♀️ Bugünlerde de akşam yemeklerinden tiksiniyorum canım istemiyor böyle karışık felan olunca.