dilos011 Vahide_cebi benim için değerli rahmetli babamın ismini katacağım eğer nasip olursa 12 haftalık olmak üzereyiz daha bilmiyorum tabi bi kızım var birde gönlüm erkekten yana erkek olursa babamın ismini Cavit katmayı düşünüyorum
Ali-Kaanin-Annesi Vahide_cebi kullanıcı adımdan da belli olduğu için Ali Kaan. ❤️ Ali babamın adı kaanı da ben istedim çok severdim o ismi 😊
Ayse001000 Vala ben barlas diyorum eşim göktuğ dedi birleştirdik en iyisi barlas göktuğ düşünüyoruz çokmu ağır sizce
Lolo3434 Vahide_cebi Egerki oglumuz olursa Tolgahan Âdil olacak Âdil dedemin adı Tolga eşimin rahmetli abisi hanı da ben koydum 🤣🤣🤣