Kız bebek ismi önerirmisiniz ? 😂❤️
Melek-53 Ömür😍
Melek-53 Alya, Lina , Aren, Güneş🥳
Melek-53 Hira Erva Elvin Ceren Cemre Asyatanem Eva
Melek-53 Benimde kızım olacak Allah nasip ederse Eslem koyacağız inşallah 🥰
Şifa
Doğumuma çok az kaldı. Kısmetse ben Zeynep Mihre koymak istiyorum
Miray 🥲
Ekin 🍭
Ben Rüya koyacağım
Bizimki Nisa olcak insallah ama miray lidya ilayda ilayda cok seviyorum ❤️🌸
Asel , Lina , Umay ,mahur , gökçe
Lara
Melek-53 Hafsa 🌸
Benim kizim Ada Yaren olcak 🥰
Efnan🥰🥰🌻
Zülal Sahra Vera Saye🌿