Asyaa_1 mavimsiiii acilen doktoruna bildir bendede olmuştu doktor hemen vajinal muayene yaptı ve fitil yazdı enfeksiyon belirtisi bu gebelikte de çok tehlikeli doktoruna söylemen lazım
Kleopatra- mavimsiiii Enfeksiyondur. Bende de oluyordu mantar enfeksiyonu olmuştu. Kaşıntı ve yanmayla devam etti ilaç kullandım geçti.
mavimsiiii Asyaa_1 allahtan iki gündür böyle yarın ararım doktoru iyi ki yazdım buraya normal bişeydir diye kafaya takmadım belki doğum belirtisi ola bilir diye
mavimsiiii Kleopatra- ben yarın arayım olmadı ilaç yazar daha iki gün oldu her hangi bi yanma kaşınma daha olmadı akıntım yeşil geliyor şimdilik
Nzl38 mavimsiiii enfeksiyon canım ihmal etme bende de oldu 3 günlük bir fitil yazdı akşamları yatarken vajinadan yapıyorsun hemen geçirdi geçmiş olsun
anneoluyorum- Nzl38 merhaba bende bi kaç gündür fitil kullanıyorum enfeksiyon olduğu için ama bugün yeşil akıntım oldu fitil sonrası da yeşil akıntı oluyor mu siz yaşadınız mı yani ilk defa kullanıyorum bilemedim o yüzden
Nzl38 anneoluyorum- fitille beraber akıntın oluyor fitil baya söküyor ama bi kaç gün duruma göre bak devam ederse doktoruna söyle yine