Zynp-1 benimde aşağı inmiş 32 deyim ağrılarım olunca gittim söyledi ama rahim ağzı uzunluğu iyi sıkıntı yok dedi . Çok yorma kendini falan . Sende öyle yap tedbir iyidir yat dinlen ağrıların artarsa acille başvur . İster istemez insan endişeleniyor ama . Dinlenirsen yukarı çıkar dedi bide sanırım ayak üstü çalılıyordum . Doktorumlada iyiyiz herşeyi açıklar anlatır risk olsa yatırır veya daha detaylı açıklar istersen işten ayrıl dedi özellikle ayrılmalısın demedi. Ayrıldım bnde