guzelanne01_ 87bahar88 7 haftalık hamileyim canım en büyük promlemim tuvalet ara ara sorunlar oluyor tabi🙈
Susamcik01 87bahar88 7+3 oldum tuvalet be ara ara baş ağrısı dışında bişey yok ama sistit oldum sanırım çok fena ya zaten tüp bebek arada lekelenme oluyor evde yatıyorum
Hemsireanneeeee Petito35 ben de 5. Haftadayım ve 25 gündür gribim asla geçmedi. Gün geçtikçe farklı bi belirti oluyor bide 🤦🏻♀️
Olala1 Mide bulantısı yok, kusma yok 6+2 yiz 😊 ama iştahım fazla. Normal mi acaba diye düşünüyorum. Sanki günlerdir birşey yememiş gibi acıkıyorum 🫣 böyle olan var mı