_Nur_1818 Ben ilk hamileliğimde çok ödemim olduğu için ve tansiyonum yükseldiği için doktorum takipte tutuyordu hep gebelik zehirlenmesi yaşarım diye, her hafta protein kaçağı varmı diye idrar tahlili yapıyordu, eğer kaçak görürsem hemen doğuma almam gerekli yoksa hayati riskin olabilir diyordu. Çok şükür hiç protein kaçağım olmadı 36 haftada doğdu kızım. Takiplerinizi sıkı tutmanızda fayda var 🌺