Kızlar merhaba . 36+6 dayım. İki gündür bebeğin hareketleri çok az . Sağ tarafıma avuç içime gelecek şekilde sertlik geliyor bazen . Hani eli kolu dayanır hissedilir ya öyle . Gerisi normaldede yaşadığım ağrılar çatı ağrısı sırt ağrısı vs . Bu haftalarda bu normal mi siz neler yaşadınız ?