3 haftadir öksürük gitmedi anneler her yolu denedim ne dendiyse ictim ama bi gram faydasi yok saglik ocagina gittim hni onerebilcegi ilac vs varmi diye zararli deyip yazmadi yani acile gitsem onalrda aynisini soylucek gibi 3 aylik hamileyim valla ne denediysem olmadi bir kac defada post acmistim annelerin tarifesini uyguladim tam gecti dedim tekrardan geri basladi bu sefer siddetli bir sekilde korkuyorum bebege bsy olcak diye afedersiniz oksururken bile kucuk abdestim kaciyor bi yardimci olun oksurupte acile gidip serum vs takarlarmi takmazlarda hani dusuk dozda veya bende bide astim var nefes alamicak gibi oluyorum oksururken bogazim aciyor aceba 3 haftadir gecmeyen oksurege bsy yaparlarmı ilk kez boyle bsy yasiyorum