Merhabalar kızlar ben 36 haftalık hamileyim bu zamana kadar düzenli gittiğim bir doktorum vardı ama tayini devlete çıktığı için yeni bir doktor bulmak zorunda kaldım.Doğumu kısmet olursa normal istiyorum bu konuda bana sizin şu an gittiğiniz yada önceden gidip memnun kaldığınız doktor önerilerinizi bekliyorum.