Kizlar merhabalar folikuleri takip ediyoruz bu ay… adetin 22 ci gununde sadece 13cm folikulum vardi , bugunde gittik 27ci gun adetin ve hala 13 de duruyor🙈 LH hormonum adetin 3 gunu yuksek cikti FSH ye gore… yani pcos sayilir herhalde… hormonlarimi neyle duzene sokabilirim? Doktorlar ustune gitmiyor okadar.. sadece inositol verdiler ha birde bende insulin direnci var 🤷🏼♀️ bana yardimci olursaniz sevinirim🥰🥰